بسته آموزشی به جای كتاب به دانش آموزان دوم و ششم ابتدایی ارایه می شود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد تقی زائری ، روز پنجشنبه در نخستین همایش كشوری 'نقش دانشمندان ایرانی اسلامی در گسترش علوم تجربی 'درشیراز افزود: رویكرد كنونی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی كشور، كتاب محوری نیست بلكه استفاده از بسته های آموزشی است كه 14 جزء نظیر كتاب درسی، راهنمای معلم، كتاب كار، فیلم آموزشی، وسایل آموزشی و ... را در بر می گیرد.

این مقام وزارت آموزش و پرورش گفت: یكی از اجزای تحول نظام آموزشی در قالب نظام 3،3،6 تولید محتواست كه در این زمینه نگاشت پنجم راهنمای برنامه درسی ملی آماده شده است.

معاون كنترل كیفیت دفتر تكنولوژی آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی كشور ، ادامه داد: در مقطع كنونی، 90 درصد فعالیت این سازمان حول محورتولید محتوای كتاب های دوم و ششم ابتدایی است.

وی گفت: فرایند اجرایی تولید فیلم و نرم افزار برای كتاب های دوم و ششم ابتدایی شروع شده است و اول مهرامسال به جای كتاب، بسته آموزشی تقدیم دانش آموزان خواهد شد.

زائری در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به تاثیر قابل توجه دانشمندان ایرانی اسلامی درگسترش علوم تجربی در جهان، ابراز امیدواری كرد كه این همایش كشوری در شیراز بتواند درتهیه منابع و مستندات فارسی تدوین شده بومی و داخلی برای معرفی دانشمندان كشورمان مثمر ثمر واقع شود. ك/2

2026 /679





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , خام , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: